onsdag 16. september 2015

Lei forkjølelse


Dagen startet tidlig i dag. Sto tidlig opp med ungene for å gjøre dem klar for skolen. Jeg hadde virkelig mest lyst til å bare sove videre. Hele kroppen verker og hodet er ordentlig tungt. Har hatt en lei forkjølelse i to uker nå. Synes absolutt det er på tide at den slipper taket snarest. Hører flere som også har blitt forkjøla. Også for dem har dette vært langvarige greier. Utrolig leit.

Har fått bakt brød da så ungene har til matpakkene utover uka. Går mye brød her. Så det må bakes 3 brød en gang i uka. Er ikke så glad i å kjøpe ferdige selv om det finnes mange gode alternativer. Selv spiser jeg ikke så mye brød da jeg som så mange andre blir ganske oppblåst i magen av det.

Til meg selv lagde jeg i går chiagrøt med blåbær. Denne er jeg veldig spent på. Bilder og oppskrift kommer litt senere.

Rørleggerne er også kommet nå på morningen og er godt i gang med å legge rør. Det er så morsomt å se at det er fremdrift nede i kjelleren. Skal bli så morsomt når vi er ferdige med støping av gulv og kommer i gang med oppdeling av rommene. Gleder meg til å få bestilt kjøkken og bad til leiligheta.


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...