onsdag 16. september 2015

Chiagrøt med blåbær

chiagrøt med blåbær, kjøleskapsgrøt

Jeg var veldig spent på chiagrøten jeg lagde i går som har stått i kjøleskapet til i dag morges. Finnes utallige varianter å lage grøten/pudding på. Man kan variere om man vil lage den med melk, fløte, mandelmelk ol. Og toppingen er bare å variere etter smak og behag. Jeg valgte jordbær da det var det jeg hadde tilgjengelig i kjøleskapet og fryseren.



Veldig kjekt at frokost er laget ferdig dagen i forveien så er det en mindre ting å tenke på når man står opp og har det travelt med å komme seg på skole og jobb.


I denne chiagrøten har jeg brukt:

* 2 dl kokosmelk
* 3 ss chiafrø
* litt sukrinmelis

Rørte det sammen og satt det i kjøleskapet over natten.

bær/frukt til topping


Ønsker dere alle en riktig fin kveld, nå blir det nachos med mannen.


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...