mandag 12. januar 2015

Ikke bloggstorm, men snøstorm


Det stormer som bare det rundt diverse bloggere om dagen. Det er nevnt at dette kan være med på å ødelegge tillitten mange bloggere har opparbeidet seg hos sine følgere. Det kan jeg være enig i, men likevel tror jeg at den harde kjerne til disse store bloggerne likevel forblir. Alltid er det noen som ønsker å ødelegge for andre. Janteloven er fremdeles hardt planta i oss norske. 

Her hos meg har det stormet på helt andre områder. Snøstorm. Det har vært bikkjekaldt i dag. -26 effektive kuldegrader. Jeg har fyret med ved hele dagen likevel klarer jeg ikke helt å få varmen i meg.  Jeg lengter etter sol og varme, mimrer litt etter fjorårets fantastiske sommer og krysser fingrene i ett stille håp om at kommende sommer blir minst like god. En ting jeg liker utrolig godt sommer som vinter når jeg skal kose meg litt ekstra uten å dra frem snop er appelsiner i skiver med kaneldryss på. DET er skikkelig godt.

Ønsker dere alle en riktig god kveld med eller uten storm!

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...