onsdag 17. desember 2014

Sykehusbesøk


I forigårs ble jeg oppringt av sykehuset på nevrologisk avdeling, de lurte på om jeg kunne komme i dag. Jeg var henvist dit pga trigeminus nevralgien. Legen min ville ikke skriv en sikker diagnose før jeg har vært der. Der ble jeg undersøkt og nevrologen konstaterte det legen min hadde sagt og jeg skal fortsette på den medisinen jeg står på i dag og med samme dose i ett halvt år for så å gradvis troppe ned. Får jeg flere anfall etter det skal jeg begynne på nytt med medisinen osv. Og hvis ikke det likevel ikke stopper opp skal de sprøyte inn botox.
Jeg var ganske nervøs før timen siden trigeminus nevralgi kan være en sekundærsykdom for MS. Det kunne nevrologen si at jeg nok ikke hadde, så det ble en gledens dag for meg. Det lover godt for fremtiden at jeg kanskje kan unngå de virkelig store smertene og at jeg på sikt kan bli helt bra. Kan ikke bli nedre enn det.

Det var med ett smil jeg kom hjem. Så var det bare å sette i gang med litt baking. Avslutning for eldstemann på skolen i dag. Åh.. som jeg gleder meg. Han skal lese noe for alle sammen vet jeg i allefall.., men han er litt hemmelighetsfull før det er slike tilstelninger. Ikke er han så glad i å synge her hjemme heller. Og sist skoleavslutning så jeg han synge for full hals sang etter sang. Jeg hadde store problemer med å holde tårene tilbake. 
Tror jeg skal ta med meg litt Kleenex i dag ;)

 ♥ 

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...