tirsdag 2. desember 2014

"Nettshopper" det lille sorte mens jeg ligger syk


Hele siste uke dro jeg på jobb snørrete, gørrete og absolutt ikke i form. Tok paracet før jeg dro på jobb i god tro om at dette går over av seg selv. Bare overså det litt for det var så mange ting som skulle gjøres. Tenkte videre at i helgen, ja da skulle jeg slappe av. Med første søndag i advent i vente, barnebursdag og julegaveshopping ble det dårlig med ekstra hvile på mor.

Så der fikk jeg kjenne på den, i går og i dag har jeg logge utstrakt på sofaen hele dagen. Det var ikke sjangs lengre å komme meg på jobb eller farte omkring. Nå måtte jeg bare høre på kroppen. Sto opp å spiste frokost idet ungene kommer hjem fra skolen... Hehe.... bruker aldri sove så lenge..., men må man så må man.

Så nå har jeg lagt litt her å sett litt rundt på forskjellige nettbutikker. Jeg og mannen har avtalt å ikke kjøpe gaver til hverandre i år. Fant disse sorte herlighetene som dere ser på bildet over. Fant plaggene på Nelly. Fikk veldig lyst på dem da. Viktig å alltid ha noe fint undertøy tilgjengelig. 
Setter dette i allefall på ønskelisten til meg selv fra meg selv. Kanskje, kanskje er jeg snill nok mot jul så jeg kan bestille meg det ;)


Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...