søndag 7. desember 2014

Ett slags julebord


I går var jeg på ett slags julebord. En tidligere kollega inviterte hjem til seg noen av oss som arbeidet sammen til i sommer. Det ble en veldig hyggelig kveld med pinnekjøtt og god drikke til. Veldig hyggelig å se de igjen. Har ikke sett dem siden i sommer. Eneste nedturen med hele kvelden var at jeg klarte å miste en bit av en tann. Så nå er det ett stort hull der. Dermed blir det tannlegen kommende uke.... Atter en gang. Har hatt så mange besøk der etter at de trodde alle smertene jeg har vært plaget med kom på grunn av en tann. Så kjenner det er skikkelig irriterende å måtte ut med mye penger igjen for å ordne tannen, spesielt siden mye av det jeg har gjort tidligere sannsynligvis var unødvendig.
Jeg var også litt redd for at jeg skulle ende opp med store smerter i løpet av natten på grunn av den manglende biten, men det har jeg ikke fått. Jeg har allerede en time hos kjevespesialist på torsdag så jeg håper jeg klarer å vente til da.

Det ble også en tur ut på byen i går. DET var lenge siden sist. Utrolig koselig. Og så morsomt å møte igjen en del gamle kjente. Mange som er ute nå i julebordsesongen som ikke er så mye ute ellers.

Ble en seeen morgen på meg da. Fikk sove lenge og får da så dårlig samvittighet for at jeg har gått glipp av nesten hele dagen, så da forsøker jeg å ta det igjen når jeg er kommet meg opp. Har fått gått en tur med Shelby, nå skal en god gammeldags søndagsmiddag lages (småstek av elg) så blir det pynting av pepperkakehus og utkjøring av noen julegaver.

Ha en fin fin søndag!

 ♥ 

Ingen kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...